Ahad, 12 Januari 2014

Alfalfa shaklee buat saya jatuh cinta

Best sangat ke alfalfa shaklee nie sampai saya jatuh cinta lagi? Yup best sangat... banyak sangat bantu saya memenuhi keperluan & kehendak saya.

Mula-mula jatuh cinta sebab sebelum nie tension stok susu asyik tak cukup je... Bila amalkan alfalfa + set penyusuan yang lengkap & memenuhi asas penyusuan. susu sangat meriah... dari tak de stok sampai senyum je setiap kali pam...

Bukan tu je.. macam-macam masalah berkurang. Kesan yang kedua, saya tak sembelit lagi. Nak 'membuang' pun makin lawas. Best woooo... hilang semua toksik-toksik dalam badan. jangan tak tahu ye, toksik yang berkumpul dalam badan kumpulkan macam-macam masalah.

Bukan tu je, alergik, resdung saya dah kurang. makinlah saya senyum. klu tak dulu sikit-sikit bersin, sikit-sikit merah mata. pantang de yang salah makan.

Bila konsisten amalkan, keputihan saya pun makin berkurang. Kurang sangat. Saya makin selesa dan, ianya juga teman baik wanita tau. Nama glamor alfalfa nie majun moden. yang dah rasa penangannya. Senyum sampai ketelinga

dan Yang buat saya tersenyum sampai telinga, berat makin kurang. Hehehe... kalah zaman anak dara. Best woooo..... badan makin ringan, makin fit.

best wooooo... rugi sangat tak cuba. best woooo...
yang dah rasa penangannya,
pasti tak lepaskan


bulan nie alfalfa harga jatuh gaung
nak cuba?
mehlah pm saya..

TAK RUGI!!!! SANGAT BERBALOI DENGAN NILAI WANG ANDA

Shaklee Id 846147
Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com 
Fan Page : Mamaeisya
or sms/call : 0177206723

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...