Selasa, 13 Disember 2011

Saya dah berpindah ke Keramat.....

Alhamdulillah... saya telah selamat berpindah ke rumah baru. Tapi bukanlah rumah saya sendiri.  Kuarters suami. Kerja-kerja mengemas pun alhamdulillah dah banyak yang selesai. Alhamdulillah... seronok juga saya dirumah baru. Walaupun berat hati nak tinggalkan rumah di Sungai Besi tapi kami terpaksa juga pergi.
Di sana banyak yang saya pelajari. 3 tahun saya disana. Walaupun disana saya serba kekurangan... tapi saya amat-amat bersyukur. Banyak yang saya belajar tentang hidup di sana. Yelah, di sana saya belajar tentang kehidupan. belajar macam mana nak mulakan hidup selepas berkahwin. Belajar jadi isteri dan ibu. bagi sesetengah orang mungkin simple.. tapi bagi kami berdua ianya amat berharga... Dan kami amat menghargainya.
Pa pun hidup harus diteruskan... Dan alhamdulillah... kami semakin membiasakan diri dengan keadaan setempat. Sekarang dah kena jadi makin rajin. Jika dulu malas masak time cik Hubby tak da leh je beli depan umah. sekarang dah jauh sikit. jadi klu malas masak, cian lak amirah lapar.
Pa pun saya sangat bersyukur dengan pa yang saya ada. dan apa yang saya makin suka ialah biz online saya. Alhamdulillah, saya masih boleh menjalankan biz online saya tanpa apa-apa masalah. Alhamdulillah... syukur sangat. Dan saya yakin, bila berpindah ke tempat baru, suasana baru, saya akan jadi lebih matang dan lebih luas pandangan. Macam lah jauh sangatkan pindah kan... jauh-tak jauh pun... tapi enviroment saya tetap berubah....dan saya yakin rezeki saya akan makin melimpah ruah di sini. Amin amin....mudah-mudahan....
Dan bagi anda yang berada sekitar keramat, jika ingin COD produk shaklee, boleh hubungi saya. InsyaAllah... stok saya sentiasa ada. Tapi kena bagi tau awal ya... pa pun saya boleh dihubungi sama da sms saya 0177206723 or boleh email saya shaidahmazlan@yahoo.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...