Sabtu, 24 Januari 2015

skip or replace?

Saya nak kurus 
tapi saya selalu tak sempat nak sarapan
Tak elok tau klu nak kurus selalu skip makan
sebabnya metabolisma badan kita lagi jadi rendah tau.

Jadi, saya amalkan cinch shake
Ringkas, mudah, kenyang.
Cuma masukkan sesudu, goncang-goncang
dah siap.

kenapa saya gantikan dengan cinch?
Sebab ia bukan ada protien je, tapi dicampur dengan mineral lain.
Bila ia hanya protien badan saya akan jadi lemah, lembek.
lagi satu, bila kita ambik protien je, ia akan hilangkan micronutrien yang ada dalam badan. Jadi akan menyebabkan mereka tak subur. Bahaya tau!!!

oh ye, nak tau tak dalam cinch nie ada leucine tau. Fungsi dia untuk memelihara otot. Jadi, bila ada otot, lebih banyak lemak yang boleh dibakar. Klu kita buang otot, kita akan nampak kesan kulit menggeleber. Nak ke? so pilihlah yang terbaik untuk diri kita.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...