Selasa, 30 April 2013

masa untuk cuci usus

Esok hari pekerja... 1 mei. Pastinya cutikan. Jika semua orang plan nak kemana-mana saya lak plan untuk cuci usus saya. Memandangkan minggu nie seminggu dua nie saya ambik makanan yang heavy, jadi esok hari yang paling sesuai untuk saya 'cuci usus saya'. saya gunakan Herbalax untuk 'cuci usus' saya. 


Apa dia Herbalax?
Ia seperti JULAP  LEMBUT. Fungsinya untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herblax boleh membantu. 

kenapa kena hari cuti? 
Ini kerana herbalax akan ambil masa sehingga 6 jam untuk bertindak. Jadi pengambilan sebelum tidur adalah yang terbaik. Sebab bangun tido je, usus dah siap dicuci. dengan syarat pengambilan air kena cukuplah. Klu tak cukup macam mana nak cuci usus tu.

akan cirit birit ke?
Tak... alhamdulillah sepanjang mengamalkannya, tak lah pulak saya cirit birit. Cuma 'gesaan' ke toilet akan lebih kerap. Jika selalu sehari, mungkin lepas anda makan herbalax. 

p/s saya nak kurus. jadi saya kena pastikan usus saya benar-benar bersih untuk pastikan program diet saya berjalan lancar. Kenapa? sebab bila usus dah bersih, senang nutrien nak diserap masuk dalam tubuh. lagipun, lemak kat perut dah lama 'landing' jadi nak kena buang. Tak nak lah nanti orang tanya saya mengandung berapa bulan. padahal hanya 'mengandungi' je... 


Shaklee Id 846147
Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com 
or sms saya 0177206723



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...