Khamis, 8 Januari 2015

masker alfalfa yang best

Malam tadi terajin..
Bermasker-bermasker.
Dah lama tak bermasker sebenarnya

Semanga baru, azam baru.. Nak buang yang buruk-buruk yang busuk-busuk jauh-jauh..
So, mulalah merajinkan diri..

Mula ambik alfalfa dan buat masker. Sebenarnya banyak yang boleh digandingkan dengan alfalfa nie. Tapi saya pilih campurkan dengan ESP.

Nielah hasilnya..
Tak susah pun.. Rendam alfalfa bagi dia lembut sikit. kemudian lenyek guna sudu. Lepas tu campurkan sedikit ESP. Kacau bagi sebati dan lumur kat muka.

Saya saje je tepek lama-lama. Bangun tido baru cuci. Bila dah cuci rasa lega, bersih. Lembut je. nasib baik saya tak de jerawat. Klu ade, maunya kecut jerawat tu. So, untuk mereka-mereka yang ada jerawat tu boleh lah cuba masker nie. Oh ye, klu anda jenis kulit berminyak, masker nie akan bantu serap minyak pada muka anda tau.

Best tau.
Mehlah cuba, Klu tak de alfalfa meh pm saya..
tengah promosi nie

Jom, jom
cantik-cantikkan muka

Shaklee Id 846147  
 FB : Shaidah mazlan 
 Fan Page : Mamaeisya or sms/call : 0177206723


1 ulasan:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...