Ahad, 4 Januari 2015

Target tahun nie

Asal masuk tahun baru je, macam-macam azam. Nak itulah, nak inilah.. Kan.. Biasanya macam tulah.. Capai target ke tak, belakang kira.. Tapi klu just tulis je tapi tak capai pun payah gakkan..

So, klu dah da target, jom kita usahakan sedaya yang mungkin. Kadang-kadang, bukan impian tu tak boleh dicapai, tapi keinginan dalam diri tak cukup kuat untuk dapat apa yang diimpikan... So, jom pastikan impian kita cukup besar untuk capai apa yang kita nak. 

contohnya bagi ibu menyusu, nak pastikan kita berjaya menyusukan kita berjaya susukan anak sampai 2 tahun bukanlah kita perlukan susu yang banyak, pam yang mahal, kerja senang.. Tapi yang kita perlukan adalah kemahuan, usaha nak pastikan bekalan susu kita cukup memenuhi keperluan si manja.

so, Jom tulis apa yang kita nak dan bila kita nak impian kita tu capai. target, usaha, selalu sebut.. InsyaAllah ianya akan dimudahkan...Tawakal. Jika ianya baik untuk kita insyaAllah.. ianya akan dimudahkan..


Shaklee Id 846147  

 FB : Shaidah mazlan 
 Fan Page : Mamaeisya or sms/call : 0177206723

1 ulasan:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...