Jumaat, 1 Mac 2013

Ostematrix....

Senyum saya sampai ke telinga bila tau promo bulan nie Ostematrix. Bagi penggemar ostematrix jangan lepaskan peluang nie ya. Nie salah satu produk yang selalu sold out!!!! Kenapa yek? sebabnya ia terlalu istimewa jika dibandingkan dengan produk kalsium yang lain.  bagi yang baru-baru berjinak... saya sertakan kebaikan Ostematrix nie.

OsteMatrix™
Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh. 


Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

Shaklee Id 846147
Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com or sms saya 0177206723

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...