Isnin, 20 Mei 2013

meriahnya susu....

malam nie free sikit... amirah ngan afifah awal-awal lg dah tido. kepenatan. petang tadi sehari suntuk tak tido. best sgt main ngan pak ngah ngan mak ngah dia...

jadi sempatlah belek-belek testimoni di group ekslusif kami... nampak gambar nie teruja terus. nak kongsi ngan yang pembaca blog nie. cuba tengok meriahnya hasil susu dia. bestkan. tak payah dah nak fikir-fikir susu tuk esok cukup ke...
ibu nie merupakan ibu yang baru habis pantang. dah siap-siap stok bekalan utk anak. tengok macam best je kan... Jika anda tanya saya susah tak nak dapatkan stok sebegini...tak.memang tak susah asalkan anda minum air cukup, pam dengan konsisten, think positif. Suplement? suplement memang amat-amat membantu. kenapa? ia membantu mengekalkan agar badan jadi semakin cergas, bertenaga, mempercepatkan penghasilan susu dan yang penting tak stress...

Saya pun dah melaluinya... Alhamdulillah... sangat-sangat puas hati. susu pekat.. afifah cepat kenyang,  bantu saya control stress.. dan macam-macam lagi...

Saya dah lalui.. saya pun berpuas hati..... jadi amat berbaloi-baloi untuk saya. bukan je susu banyak, malah banyak masalah kesihatan yg lama saya alami dah berkurangan.... Alhamdulillah.. nak 1 tapi macam-macam dapat berbaloi kan...



Shaklee Id 846147
Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com 
or sms saya 0177206723


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...