Selasa, 21 Mei 2013

muka berseri-seri?

baca testimoni nie bukan je customer nie yang sengih sampai ke pagi... saya pun sengih sampai ke telinga. teringat dulu-dulu masa cik hubby balik kursus... dia pun cakap benda yang sama padahal dah nak tido. dia tanya kenapa malam-malam mekap. padahal tak mekap pun.. siang pun malas nak mekap nie kan pulak malam...


Jadi memang berbaloi pun... bukan je susu banyak... muka pun berseri-seri tak lah nanti org kata macam mayat hidup lak... Tak perlu saya cakap panjang-panjang yang dah rasa je pasti setuju ngan saya..


Shaklee Id 846147
Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com 
or sms saya 0177206723


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...