Khamis, 29 Ogos 2013

alhamdulillah.... dah makin kurus.

sape ingat lagi pe yang pernah saya kongsi dulu. hehehe... sapelah saya kan untuk orang ingat cite sayakan... tak pe, ingat tak lagi masa puasa dulu saya selalu cakap nak cantik-cantik tuk raya nie sebab nak jumpa buah hati saya. almaklumlah dah lama tak jumpakan...tak kan nak selekeh-selekeh je... sebab tu masa tu saya pasang azam yang sangat kuat. saya nak kurus, nak cantik, saya nak comel tuk suami saya. tak salahkan.

dah berlalu pun raya kan... tapi saya tak update lagi... nak tau tak hasilnya...
Alhamdulillah.... syukur sangat. niat tuk cantik-cantik tuk suami alhamdulillah.... dipermudahkan. dalam hati saya sentiasa bersyukur, alhamdulillah.... suami pun suka. tu yang paling penting. bukan pujian orang yang saya harapan, segalanya hanya untuk suami....bila suami suka, saya rasa SANGAT BERBALOI.  Alhamdulillah...

nak tau pe perubahan saya....
1.berat badan saya makin kecik. banyak lemak-lemak degil dah hilang. baju saya semua nampak besar. baju lama pun boleh pakai. baju saya masa tunang pun boleh pakai balik. tapi masih banyak lagi yang nak dibuang sebab saya memang agak berisi dari dulu  cuma slim sikit. dan yang paling mahal, bila mak mertua tegur saya dah makin kurus. hehehe... sebab saya menantu dia yang paling besar.

2.kulit saya makin lembut dan halus. ingat tak saya selalu ajak bermasker dengan esp, alfafa. memang berkesan. tambah-tambah lagi saya memang amalkan minum esp. jadi ia baiki secara dalaman...

apa yang saya amalkan....
1. untuk kurus saya amalkan omega +cinch shake mix +esp + alfafa. kadang-kadang saya tambahkan dengan lecitin. lagi-lagi bila nak save budget sebab omega share ngan amirah.

2.nak cantik, saya amalkan esp. masker esp, minum esp, nasib baik tak mandi pun ngan esp. gla, b com dan kadang-kadang vitamin e.

saya tak de lah telan semua... ada jadualnya.... dan alhamdulillah... ianya sangat mengujakan...





nak saya bantu anda?
meh sms saya
0177206723
or just email saya shaidahmazlan@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...