Sabtu, 6 Julai 2013

Jom berMASKER

SELAMAT MALAM SEMUA...

Lagi beberapa hari nak menyambut puasa kan.. Bermakna lebih kurang sebulan lebih kita akan menyambut puasa.... Saya sangat excited. sangat excited time raya kali nie. klu raya sebelum nie tak delah saya fikir nak cantik-cantik.. tapi raya kali nie sangat excited sangat. Klu BOLEH NAK JADI MACAM TUAN PUTERI.. BOLEH KE?

TENTU SEKALI BOLEHKAN KLU ITU YANG SAYA NAK. TAPI KLU NAK SAJA TAK BERUSAHA TENTU SEKALI TAK BERHASILKAN...

Jika sebelum nie, susah sangat nak jaga muka, jadi malam nie saya mulakan langkah pertama. Muka saya bukanlah jenis berjerawat. Tapi cik hubby kata muka macam dah berkeladak. sebab malas jaga muka.

jadi malam nie saya rajinkan diri buat masker. saya cuma gunakan apa yang ada dirumah je....
ESP +ALFAFA + VITAMIN C. Tepek-tepek kat muka, bairkan dalam 20 minit pastu basuh. Klu malas basuh nak tunggu esok pun tak pe... klu malaslah..

p/s : saya bukan nak raya sangat pun.. tapi sangat beria raya nie sebab nak jumpa CINTA HATI yang jauh diseberang laut. TAK SALAHKAN NAK CANTIK-CANTIK UNTUK SUAMI.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...