Rabu, 4 September 2013

Alhamdulillah... indahnya bila mampu membantu....

Salam semua.. Apa khabar hari nie? Sihat?

nak dengar testimoni dari customer saya hari nie? bila dengar testimoni nie, saya sebak, gembira. Indahnya bila dapat membantu meningkatkan kesihatan orang lain. 

Bila kawan kata, sha terima kasih.. Bulan nie belum pernah lagi pergi hospital untuk ambik gas. klu tak tiap-tiap bulan mesti kena pergi. HUHUHU!!!! nak nagis rasanya... gembira pun de. Alhamdulillah.. seronoknya dapat bantu orang.

Kisahnya, kawan nie, mengalami asma yang agak teruk. Boleh dikatakan setiap bulan pasti hospital tempat yang dituju. ambik suplement sebab nak tingkatkan kualiti kesihatan. Dan alhamdulillah... ianya berhasil.

kerana kekangan budget, dia mulakan dengan ALFAFA dulu. maklumlah, alfafa kan ada seribu satu khasiat yang memang tak boleh dipertikaikan lagi. Cerita kawan lagi... buang air besar pun makin lawas. Malah, jika jerawat dulu selalu singgah di muka.. sejak amalkan alfafa, jerawat dah makin malu... 


HUHUHU... saya memang nak nagis.. lebih-lebih bila huby tak de.. saya makin touching...

nak saya bantu anda?
meh sms saya
0177206723
or just email saya shaidahmazlan@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...