Isnin, 12 September 2011

testimoni ibu hamil... muka berseri selepas melahirkan?

Dah lama saya nak berkongsi testimoni nie. Kisah seorang pengedar shaklee (Ibuaz) yang konsisten mengambil shaklee semasa mengandung. teruja saya membacanya. beliau hanya mengambil Vita Lea dan ESP sahaja .Jom kita tengok apa kesannya....

Ceritanya...Ibuaz telah selamat melahirkan seorang baby pada 12 November tahun lepas. 
 Rasanya tak salah kalau saya nak kongsi2 dgn kalian kan. Saya hantar gambar bawah ni kepada Kak N. Kak N cakap wajah saya berseri-seri. *wink-wink* Padahal saya baru sahaja melahirkan. Gambar ini diambil jam 4.23 petang. Azrie keluar jam 3.54 petang. hehehe... Sebelum tu saya bergelut kesakitan dari jam 2 petang (lebih kurang la kot)




Saya mmg perasan muka saya tak sepucat masa saya melahirkan Azyana atau Azzalea dulu. Boleh tgk gambar kat bawah ni. Gambar ni diambil sehari selepas melahirkan Azyana. Lainkan?? Boleh nampak bibir saya masih pucat.


Gambar di bawah pula diambil pada jam 5.08 petang. Si kenit tu nak menyusu, tu yg nurse hantar ke bilik. Saya masih di labour room masa ni. Macam org tak baru sudah bersalinkan? hehheee.. Mesti ada yg dok ckp, Cik Yut ni masuk bakul angkat sendirilah.. hheee.. Nak buat camne, mmg ada lainnya.


Ok..agak2 apakah rahsia saya??

Sepanjang kehamilan kali ini, saya hanya consume ESP dan VitaLea. Yang lain2 itu saya terpaksa elakkan atas sebab2 kesihatan. Keputusan ini dibuat selepas saya berbincang dengan konsultan kesihatan saya! >_< Walaupun hanya consume dua bahan ni, hasilnya boleh dilihat pada ibu dan anak!

Hmmmm.... interesting? walaupun cik yut hanya mengambil hanya dua jenis suplemen sahaja, hasilnya? sungguh menakjubkan! mmg beza hasil kandungan yang dulu tanpa shaklee dan yg baru bersama shaklee..hehe..so, kepada kawan-kawan saya yang tengah preggy tu dan telah pun mendapatkan set untuk preggy momma .. So, saya harap-harap kawan-kawan konsisten ya makan vitamin tu.. ingat baby dalam perut ya, kena prepare fizikal and mental dan juga spiritual. oh ya...untuk kawan-kawan yang baru kenal shaklee, set yang sesuai untuk ibu mengandung ialah


  • Multivitamin (lengkap dgn iron)
  •  B complex ( lengkap dgn asid folik)    
  •  vitamin C 500mg sustain release
  •  calcium (120 caplets)
tak cuba tak tahu... tak kenal..tak cinta.....yg pasti..tak salah mencuba..kan kan kan..
___________________________________
Shaklee Id 846147
Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com
 or sms saya 0177206723

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...