Ahad, 1 Julai 2012

Alhamdulillah... Terima kasih Allah

Alhamdulillah.... saya dah selamat melahirkan baby girl yang kedua pada 17/6. kandungan kali ini amat mencabar bagi saya terutama. Pengalaman sebagai seorang pelajar dan juga menjadi isteri dan ibu amat saya hargai. Walaupun payah, walaupun berat untuk saya terimanya.... tapi sokongan, dorongan dari orang terdekat, cik hubby dan keluarga amat saya hargai. saya gagahi juga menjadi student. Impian saya sejak dulu untuk menjadi seorang guru, InsyaAllah akan tercapai juga bila saya tamat belajar nanti.

Afifah Batrisyia Norhisam

Suspen juga kelahiran kali nie. Saya selalu pujuk baby agar keluar lepas saya abis exam. Dan semasa paper terakhir dah terasa sakit. Alhamdulillah..... saya sempat menghabiskan paper terakhir saya. 

Terima kasih Allah.... Walaupun pelbagai cabaran saya terpaksa tempuhi.... alhamdulillah, saya berjaya jua lalui. Mak kata mungkin memang dah ditakdirkan rezeki nie untuk saya... Sebab segalanya dipermudahkan olehNya.....


2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...