Sabtu, 7 Julai 2012

Vitamin yang saya suka...




Sempena promosi Vitamin C Shaklee bulan nie, jom saya kongsikan info mengenai kebaikan Vitamin C shaklee nie...




Pertama, Perbezaan antara Vitamin C shaklee dan vitamin C yang terdapat di pasaran.

Shaklee Sustained Release Vita-C™ 500mg berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Sustained Release Vita-C mengandungi:
  • Kandungan Vitamin C yang tinggi.
  • Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
  • Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah *

Kedua, Kenapa kita memerlukan vitamin C nie...
Ia penting untuk:
-membantu meningkatkan tahap sistem pertahanan badan
-Untuk kesihatan tulang, gusi, gigi serta juga struktur am badan.
-membantu memulihkan resdung dan bersin pada waktu pagi
-membantu dalam proses pemulihan kudis dan luka
-membina kalogen untuk kulit yang sihat
-bertindak melindungi sel dlm serangan antioksidan
-meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging

Ketiga, siapa yang memerlukannya?
Semua orang memerlukannya.... Tak kiralah anda sihat atau sakit. Ini kerana Vitamin C mudah termusnah lebih-lebih lagi apabila anda menghadapi suasana yang mencabar, tertekan. Lebih-lebih lagi bagi perokok, anda yang ingin cantik, selepas pembedahan, mereka yang mudah sakit.


jom lihat testimoni nie....

1. kisah nak cantik
2. nak hilangkan stretch marks
3. jari hampir terputus

p/s... sejujurnya, saya memang dah jatuh cinta dengan Vitamin C shaklee nie.... waktu saya selesema inilah yang saya cari.. dan alhamdulillah, ianya mampu sembuhkan selesema saya tanpa perlu saya ambil ubat selesema (memang saya tak suka ambik ubat pun). dan sekarang nie, saya pastikan saya akan ambilnya setiap hari untuk cepatkan luka saya sembuh dan hilangkan stretch marks saya. nanti saya kongsikan pengalaman saya berpantang bersama shaklee yee....

Shaklee Id 846147
Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com or sms saya 0177206723

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...