Khamis, 27 Jun 2013

Alhamdulillah... ia sangat-sangat membantu...

Semua orang terkesan dengan jerebu yang melanda negara baru-baru nie. saya pun tak terkecuali... panas yang melampau buat saya tak selesa... alhamdulillah...suplement sangat-sangat membantu saya. 

anak-anak pun tak terkecuali dari tempias jerebu nie. selain doa, suplement juga membantu... saya bersyukur sangat bila amirah asma amirah tak berulang. takut sangat. Maklumlah, ayahnya jauh... bila berjauhan demam lak, dia jadi sangat sensitif.. dan pekara itulah yang saya cuba elakkan..dan alhamdulillah.. ianya sangat berkesan... Syukur sangat....


tapi... bila jerebu hampir ke penghujungnya, amirah menunjukkan tanda-tanda selesema. hidung afifah kerap kali diselaputi hingus... selain suplement yang biasa amirah ambil, saya tambahkan nutriferon sebagai pelengkap. dengan tujuan imunnya meningkat.. dan afifah lak, saya tambahkan nutriferon sebagai tambahan suplement saya. niat supaya dapat tambah imun supaya afifah cepat sihat. Yelah,afifahkan minum susu saya, jadi bila imun saya tinggi, afifah pun dapat manfaat. Jadi dia cepat sihat. manakala Amirah saya bancuhkan setengah nutriferon... supaya dia terhindar dari selesema...



Dan hari nie, alhamdulillah... afifah dah selesema lagi.. hingus pun tak de... seronoknya.Syukur sangat.... Amirah pun sama.. tak da bersin-bersin lagi.. syukur sangat.. Alhamdulillah...
Tak de yang lebih membahagiakan hati saya bila tengok anak-anak sihat... syukur saya...



     Shaklee Id 846147
Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com 
FB : Shaidah mazlan
Fan Page : Mamaeisya
or sms/call : 0177206723

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...