Isnin, 3 Jun 2013

Special give away

Assalammualaikum... selamat pagi semua..

gembiranya hati bila bulan june datang menjengah. Kenapa saya gembira? Sebabnya, bulan june merupakan ulangtahun perkahwinan saya dan juga bulan kelahiran kedua-dua anak kami. Jadi tak salah rasanya jika saya nak mencari anda yang bertuah untuk sama-sama berkongsi kegembiraan dengan saya.
mehlah sertai saya, agar saya dapat mencari anda yang bertuah.

Tak susahpun, just follow je apa yang de dalam wall tu...
senangkan....

tapi de syaratnya... Senang je..
a. anda mestilah WARGANEGARA MALAYSIA
c. WAJIB LIKE FB fan pace mamaeisya
d. buatkan satu entry khas dan linkkan dengan entri contents ini.
e. letakkan banner di side bar blog anda


mudahkan syaratnya. SIMPLE SANGAT!!!!!!  JOM SERTAINYA....MUDAH-MUDAHAN ANDA BERJAYA....


2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...