Isnin, 2 Disember 2013

Omega guard bantu hilangkan sakit sendi

Alhamdulillah. Seronok sangat bila dapat berita bulan nie promo Omega buy 6 free 1. Seronok yang tak terkata :)
Dengan omega nie macam-macam masalah saya dapat diatasi. Niat asal hanyalah sebagai tambahan untuk diberikan kepada amirah yang dialirkan melalui susu badan saya. Yelah masa mengandung dulu tak jumpa lagi shaklee. Cetek sangat pengetahuan tentang vitamin yang ada hanyalah cerita negetif. Orang kata jangan makan vitamin nanti baby besar. Sian amirah. Naluri seorang ibu, mestilah nak yang terbaik untuk anaknya. Jadi saya nekad menyusukan Amirah walau apa pun halangannya. Banyak ilmu-ilmu yang saya gali. Alhamdulillah mampu menyusukan amirah lebih 2 tahun.

Sepanjang saya menyusu, saya tertanya cukup ke khasiat susu saya. Yup saya tau, susu ibu adalah susu yang terbaik tapi tak salah rasanya klu saya tambahkan lagi khasiat susu saya kan. macam mana caranya? ia adalah melalui pemakanan kita. Sebab tak ambik apa-apa sewaktu mengandung yang membantu perkembangan otak amirah. Jadi, saya tambahkan omega guard dalam diet saya. Makanlah sehari sebiji dengan niat agar membantu perkembangan otak amirah agar lebih baik. Bukanlah maksud saya amirah ada masalah apa-apa, tapi dah namanya ibu, selagi dia terdaya buat yang terbaik, mesti dia berusaha kan :)

Dan Alhamdulillah, daya ingat amirah sangat kuat. Dia dapat mengingati dan ceritakan sesuatu pekara. walaupun kadang-kadang dia nampak macam main-main, tapi tu lah... dia cepat tangkap. 

Dan sebenarnya bonus untuk saya, sakit sendi-sendi saya hilang. Start mengandungkan amirah memang saya selalu kena simpul biawak. tapi dah bersalin pun sama. Tapi bukan macam simpul biawak. dia lebih kepada urat kaki. Kebas, sakit. Menangis-nangis saya. Klu cik hubby ada, leh lah tolong picit-picit walaupun tak jalan, tapi legalah gak. Klu tak de? tak kan nak biar je. Urut pun sama je. Dan bila ada konsisten makan omega & kalsium nampak bezanya. Alhamdulillah, dah lama tak rasa sakit kaki. Terima kasih Allah.

Tau tak antara puncanya? Ia ada disebabkan bius yang digunakan dalam proses pembedahan yang dijalankan. Sumber Dr Zubaidi. menurut Dr lagi, bagi sesetengah wanita bius yang digunakan menyebabkan kesan sampingan malah menyebabkan kerosakan saraf dan menyebabkan mereka sakit. Fahamlah saya kenapa ianya terjadi kepada saya. 

Bagaimana Kalsium & Omega membantu saya dalam masalah ini?
 Sifat omega shaklee inmflammation (anti keradangan) membantu sakit saraf saya sembuh. manakala kandungan kalsium selain membekalkan kalsium juga membantu pengecutan otot dan pelancaran saraf.

Bestkan, sebab nak kayakan nutrisi anak dalam susu saya, masalah saya pun selesai. Sangat berbaloi. Tapi tu je ke? Tak. Ada lagi. Baju saya makin longgar tau. Sebab omega pun bantu bakar lemak-lemak yang dah bersarang dalam badan saya. Suka-suka

Nak saya bantu anda?
 Shaklee Id 846147

Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com 
FB : Shaidah mazlan
Fan Page : Mamaeisya
or sms/call : 0177206723




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...