Isnin, 1 Ogos 2011

kulit makin makin gebu dan mulus? jom alami sendiri anda pasti teruja....


  • hari ini saya nak berkongsi testimoni dari FB tertutup kumpulan kami. Liana Laili yang hanya menggunakan set b... jadi tak payah saya cerita panjang-panjang.... Hanya yang pernah alami sahaja yang akan merasainya.... Jom kita tengok...

    set B ni mmg tuk mencantikkn kulit...sy dh mkn 2 minggu nmpk perubahan pd kulit nmpk gebuss + mulus...muka pn nmpk cerah tk pucat..

    Jumaat pada pukul 1.40 ptg melalui Facebook Mobile ·  ·  · 

    • Norita Mohd Idris dan 10 yang lain menyukai ini.

      • Azrin Mohd hehhe.....dah try esp?
        Jumaat pada pukul 2.13 ptg · 

      • Mazni Puteri sy tmbh esp + gla, kulit yg berminyak, tiada lagi... bekas2 jerawat pun makin pudar... cubalah...
        Jumaat pada pukul 2.28 ptg ·  ·  2 orang

      • Saharah Mohd Zaki sgt betul..! xpyh nk save duit nk bli treatment krim mahal2..or pegi facial etc..natural beauty gitu..hihi..;)
        Jumaat pada pukul 2.32 ptg ·  ·  3 orang

      • Azrin Mohd i like apa je yg natural...sama la mcm shaklee..supplement natural..hehehhe
        Jumaat pada pukul 2.42 ptg ·  ·  Seorang

      • Eizmierah Mumnbabyshop sebab ada vit c tu..
        Jumaat pada pukul 3.43 ptg · 

      • Erine Khalid ouh yea ke...patut kulit muka saya merah2...saya ingat panas dan elergik... :)
        Jumaat pada pukul 3.47 ptg · 

      • Cery MamaFaiz like like like
        Semalam pada pukul 6.18 pagi · 

      • Tuty Rahiza sejak preggy tahun lepas, sy tak pakai pencuci muka dah..risau gak..bila mula amik shaklee masa 3rd trimester sampai skang, rasa muka takde la berminyak pun dan bintik hitam kat hidung pun berkurang..padahal sy dah jarang sangat cuci muka <--tidak boleh diamalkan sebenarnya..kesimpulan : shaklee membantu kulit cantik daripada dalam..I LIKEEEEEE
        23 jam yang lalu ·  ·  Seorang
  • bangga saya baca testimoni customer nie... saya dulu pun macam nie. Ingat lagi.... tahun lepas cik hubby lama tak da kat umah sebab berkursus. masa tu saya pun baru berjinak-jinak dengan shaklee.. balik dari kursus cik hubby tanya.. ayang pakai apa nie? lain je muka. Makin berseri je.... hati pun mula berbunga-bunga.... niat di hati hanya nak banyakkan susu amirah... tapi alhamdulillah.... banyak kesan positif yang dapat...



    Inilah yang saya guna... bagi anda yang berminat, boleh dapatkan dari saya dengan special prece.... meh,meh... tak rugi anda cuba..

    ___________________________


    Shaklee Id 846147
    Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com

     or sms saya 0177206723

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...