Khamis, 4 Ogos 2011

kisah orang hilang....

malam ini saya nak berkongsi sesuatu yang memerlukan perhatian semua rakan-rakan.... kisah seorang suami yang tiba-tiba hilang pada 2 ogos yang lalu.... Jom kita baca kisah ini


  • MINTA TOLONG SAHABAT HANDAI SEMUA.....
    Salam semua kekawanku.. Anda pernah terlihat wajah ini..seorang bapa yg prihatin dgn anak2nya...Kanak-kanak yg sentiasa dilayan oleh bapanya yg waktu itu memakai baju melayu biru berkupiah putih.....(klu dpt dilihat dgn jelas semasa b'day anak buah saya E'izz Eiymann Nazrin aka E-car Nazrin aka Mohd Nazrin Kawan kita Siti Al'Izzah aka Salwa kehilangan suaminya pd 2 Ogos 2011 bersamaan 3 pagi, ini sedutan dari wall beliau : "cinta hati saya selama2nya....saya mahu beliau kembali...saya dan anak2 perlukan beliau untuk hidup... keluar rumah tanpa ic, wang, handphone pada 2 aug 3 pagi (memakai baju melayu merah dan seluar hitam) ( keluar kerumah-area Alam Damai Cheras- utk mengambil tafsir al-Quran dlm kereta, 10 minit kemudian tidak masuk kembali kedlm rumah hingga kini) kalau ada maklumat ttg ITHNIN NGADIMAN boleh call sarjan radha 0126059997 atau saya 0133101221 atau mak saya 0163743248" ****Sama-samalah kita berdoa smg suami Salwa kembali kepangkuan keluarganya dlm keadaan selamat..ameen..
    Gambar: 1
      • Puteri Salju kak minta izin share ek..tlg war war kan pada kwn2 lain.
        10 jam yang lalu
      • Siti Aisyah Abdullah di alu-alukan & TQVM...
        10 jam yang lalu
      • Puteri Salju tq kak,saya turut simpati apa yg berlaku pada kwn akak tu. saya doakan moga suami beliau kembali ke pangkuannya dan anak2.
        10 jam yang lalu
      • Siti Aisyah Abdullah TQVM..amin..
        9 jam yang lalu
  • untuk maklumat lanjut boleh lihat di wall Siti Aisyah Abdullah. Em.... saya cuba meletakkan diri di tempat Aisyah.... Ahhhh... tak dapat dibayangkan. Sedih, rasa kehilangan dan macam-macam lagilah.... Jadi, harap-harap jika kawan-kawan ada maklumat hubungilah mereka ya.... mudah-mudahan bantuan dari semua pihak dapat menemukan suaminya....

    saya hanya mampu berdoa... mengharap yang terbaik untuk mereka. Amin

1 ulasan:

  1. Siti Aisyah Abdullah
    TERIMA KASIH ATAS DOA KALIAN..SEMOGA ALLAH MEMBERKATI KALIAN....

    ALHAMDULILLAH..CINTA HATI SITI AL'IZZAH TELAH KEMBALI......
    Salam semua kekawanku.. TERIMA KASIH ATAS DOA KALIAN...DOA DARI ORANG2 YG SEDANG BERPUASA..DOA DIBULAN RAMADHAN YG PENUH BARAKHAH INI....SUAMI PN. Siti Al'Izzah aka SALWA TELAH KEMBALI KEPANGKUAN KELUARGA DGN SELAMAT.(setelah hilang pada 2hb Ogos 2011 jam 3pagi dirumah belian-Alam Damai Cheras). BERIKUT ADALAH CATATAN DARI PN. Siti Al'Izzah...... "Alhamdulillah, syukur to ALLAH..genap 3 hari akhirnya suami saya ditemui oleh seorang sahabat di sebuah masjid yang terdahulunya sudah saya dan sahabat2 terdekat periksa untuk mencari, tapi tak berjumpa...suami saya sihat alhamdulillah, cuma dalam keadaan keliru sedikit (keliru dari sudut masa)...terima kasih kalian....saya mohon ALLAH ganjarkan anda dengan jutaan khayr wa ajrun kabir.. terima kasih atas ukhuwwah dan sokongan dari kalian....inshaALLAH akan saya memorikan secara terperinci pada saluran yang tepat... terbukti, bila kita bergantung harap hanya pada ALLAH....DIA akan cabut segala keresahan dan duka dalam sekelip mata...saya bersujud syukur atas kurniaan ini...Ramadhan ini adalah Ramadhan yang benar2 mentarbiyyah saya...."
    Oleh: Siti Aisyah Abdullah

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...