Isnin, 1 Ogos 2011

Apa yang anda perlu tahu mengenai vitamin c....

Kenapa yek kita perlukan vitamin c?


-membantu meningkatkan tahap sistem pertahanan badan
-Untuk kesihatan tulang, gusi, gigi serta juga struktur am badan.
-membantu memulihkan resdung dan bersin pada waktu pagi
-membantu dalam proses pemulihan kudis dan luka
-membina kalogen untuk kulit yang sihat
-bertindak melindungi sel dlm serangan antioksidan
-meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging



Apa yang saya hendak kongsi kan disini ialah betapa istimewanya Vitamin C Shaklee ini...Shaklee Sustained Release Vita - C 500mg merupakan produk pertama yang menawarkan perlindungan pelepasan terkawal semula jam demi jam dengan menggunakan komponen tumbuh tumbuhan semulajadi untuk memberikan bekalan vitamin C kepada tubuh bdn dengan lembut dan berterusan. Satu tablet 500mg vitamin C Shaklee ni bersamaan dengan tujuh biji oren segar.(credit to kak cery)





Sejujurnya... inilah yang akan saya ambil ketika demam dan selesema sebab saya memang tak suka makan ubat. dan alhamdulillah... ianya sembuh dengan lebih cepat dan saya lebih bertenaga berbanding jika saya ambil ubat.


Dan bagi mereka yang merokok ini adalah salah satu vitamin yang mereka suka. Kenapa? Esok saya akan kongsikan....


______________________

Shaklee Id 846147
Berminat?boleh hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo.com 

or sms saya 0177206723

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...