Selasa, 2 Ogos 2011

Anda merokok? Jom tengok sini....


Anda merokok? mencari suplement yang sesuai untuk anda untuk insan tersayang yang merokok? Shaklee ada jawapannya.. Jom kita lihat testimoni nie

"kahak aku kuar jadi hitam pekat,lega skit rasa paru2..kalo selsema mkn 2 biji C,okay skit flu" customer kak cery

dan bagi suami kak cery sendiri, banyak2 vitamin Shaklee.. faveret suami saya adalah vitamin C...kalau saya ..saya bermula dgn B complex + basic (ESP,vitalea,vta C) ..kalo dia plak..bermula dgn vitamin C...dah hampir 5thn.. yang lain2 saya kasi la gak mcm alfalfa,lecitin,fiber.. tapi vitamin C dia suka... dia sendiri admit..kuar kahak hitam bile mkn vitamin C lepas merokok.....

jika anda hendak lihat bagaimana vitamin c berfungsi untuk badan anda cuba buat experiment ni..."masukkan sebiji Vit C Shaklee ni ke dlm air yg berisi air putih + beberapa titik iodin(kalo dlm paru2,yg hitam ni nikotin).... lepas tu kacau air dlm gelas tu... jadi jernih air dlm gelas tu... amazing..

saya tau bukan senang nak berhenti merokok. Klu kita hanya cakap je memang tak jadi.. yang penting adalah kekuatan minda dan fizikal. Hanya keinginan yang kuat je boleh mengubah.... jadi sempena bulan puasa nie... jom bersihkan paru-paru anda.. 

jadi pada2 ibu2 diluar sana yang beli Trial Pack boleh add on another 30tabs of vitamin C for your hubby..kalupun dia tak smoking.. vitamin C yang extra ni utk ibu2 gak..sebab kalau anak kita demam..or kita flu..kita akan makan lebih vitamin C......dan kalau nak menjaga kesihatan kulit.. boleh mkn vitamin C lebih dari sebiji sehari gak... tak cukup 30biji dlm trial pek tu..hehe..


Sekilas fakta mengenai vitamin c



1. Vitamin C larut air dan tidak disimpan dalam badan pada bila-bila masa pun. Ia mesti sentiasa diganti –malah setiap hari.

2. Vitamin C mudah dimusnahkan oleh pencemaran udara & air. Contohnya merokok sekotak boleh membakar 500 mg Vit C.

3. Mudah musnah kerana stress (tekanan ) - physikal dan mental.

4. Vitamin C mudah teroksida oleh oksigen. Contoh makanan pemotongan sayur-sayuran, buah-buahan yg terdedah terlalu lama sebelum digunakan akan mengurangkan kandungan Vit.C. Contoh lain ialah cara memasak yang terlalu lama atau dengan suhu yang tinggi.



______________________

sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk diatas dengan special price, or bagi anda mempunyai kekangan budget boleh dapatkan mini pack dengan hubungi saya di shaidahmazlan@yahoo or sms saya di 0177206723



salam sayang ..... mama eisya


5 ulasan:

  1. : macam mana leh kahak itam tue, adakah itu tindak balas nikotin dgn vitamin c?

    BalasPadam
  2. err saya tak isap rokok...
    tapi benda tu bagos kan utk di amalkan,.,.

    BalasPadam
  3. sang penulis.... kahak hitam tu adalah disebabkan tindak balas antara nikotin dan vitamin c.

    BalasPadam
  4. harga bpe ek??macam berminat plak

    BalasPadam
  5. Hi adlina... bulan nie da best promotion untuk vit c sempena bulan puasa dan raya yang akan menjelma.. Untuk 2 botol vit c (180 bj sebotol) hanya RM 150 dengan free delivery or adlina boleh add on mana2 mini pack yang saya tawarkan.... untuk maklumat lanjut boleh add saya di FB shaidahmazlan or boleh sms saya di 0177206723

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...